Залежно від стратегії, виробленої маркетинговим відділом компанії, проводиться друк тієї чи іншої наклейки. Але варто розуміти - існують якісь правила і стандарти, що стосуються зовнішнього вигляду даної продукції. Завдяки їм забезпечується гармонійна взаємодія прав споживачів, інтересів бізнесу і свобод творчих людей.

Сучасне покоління є так званими дітьми мілленіаламі, які вважають за краще користуватися різними соціальними мережами і не просто слідувати новітнім трендам, але також всіляко змінювати їх, формувати своє бачення того, що модно.

 

Згідно з останніми даними гіганта Google близько 15% всіх пошукових запитів в інтернеті не повторювалося протягом останніх 15 років. Тобто, користувачі часто задають питання, які раніше нікого не цікавили. Тому, щоб бізнес розвивався достатніми темпами, необхідно використовувати індивідуальний підхід до кожної людини і його вимогам. Наприклад, компанія KPMG зазначає, що персоналізована упаковка вважається одним з головних драйверів для будь-якого бренду.

 

Флексографією називають особливу технологію, при якій форми виготовляються зі спеціальних гнучких матеріалів. Це дозволяє друкувати зображення на будь-якій поверхні, в тому числі і нерівній (поліетилен, фольга, самоклейка, картон, етикетка, папір, тканина) за допомогою маловязких флексографічних фарб. Головними перевагами такого методу можна назвати:

 

  • Висока точність і якість - можна легко поєднувати велику кількість колірних відтінків, відтворювати дрібні елементи з максимальною деталізацією (якщо використовуються надійні апарати);
  • Відбитки відрізняються низькою собівартістю, так як витрата барвистих речовин невелика;
  • Використовуються високопродуктивні друкарські машинки, тому весь процес не займає багато часу;
  • Широкий асортимент запечатуваних видів упаковки.

 

В кінці минулого року у Верховній Раді прийняли документ, який стосується всіх, без перебільшення, жителів країни: Закон "Про інформацію для споживачів харчових продуктів". Його головна мета - упорядкувати та удосконалити правила маркування харчових продуктів і ліків згідно з європейськими стандартами.

 

Деякі норми вже вступили в силу, інші будуть застосовані трохи пізніше (не пізніше шести місяців після публікації). Але з прилавків магазинів і вітрин аптек поки що не зникнуть старі вироби (їх реалізація дозволена протягом 3 років).

Доповненою реальністю називається особливий спосіб впровадження, додавання в звичне життя різних віртуальних предметів, які будуть сприйматися як елементи справжнього. Якщо контент буде створено досить якісно, ​​у людини може навіть практично стертися існуюча грань між штучно створюваними об'єктами і реальними речами. Для переміщення штучно створених предметів у реальність використовуються різноманітні гаджети і спеціальне програмне забезпечення:

 

  • Планшет;
  • Смартфон або інші пристрої з AR функцією;
  • "Розумні окуляри".

Сучасний флексодрук - одна з найбільш динамічно розвиваючихся галузей в індустрії поліграфії. За останні роки виробництво різноманітної тари зросло швидше, ніж населення нашої планети. Дана тенденція не обходить стороною Україну.

 

Сьогодні флексодрукарський ринок в нашій країні розвивається стабільно. Цьому сприяють багато факторів: ведення зовнішньої торгівлі, використання вдосконалених технологій, висока виробнича активність основних споживачів продукції. Використовується флексодрук при створенні процесу пакування для фармацевтичних, хімічних, харчових підприємств. Останнім часом проявляється підвищена активність в цій сфері. З'являються все нові компанії, які пропонують свої послуги. Перераховані вище фактори впливають на стабілізацію ціни і якості виробів.

 

Ви можете замовити продукцію компанії «Sticker» натиснувши цю кнопку
Київська обл, м.Обухів
вул.Жовтнева 30а офіс №1
Sticker.LLC@gmail.com
(044)209 69 91 - Офіс
(093)484 60 60 - Менед.