lena
Залежно від стратегії, виробленої маркетинговим відділом компанії, проводиться друк тієї чи іншої наклейки. Але варто розуміти - існують якісь правила і стандарти, що стосуються зовнішнього вигляду даної продукції. Завдяки їм забезпечується гармонійна взаємодія прав споживачів, інтересів бізнесу і свобод творчих людей.
lena
Сучасне покоління є так званими дітьми мілленіаламі, які вважають за краще користуватися різними соціальними мережами і не просто слідувати новітнім трендам, але також всіляко змінювати їх, формувати своє бачення того, що модно.   Згідно з останніми даними гіганта Google близько 15% всіх пошукових запитів в інтернеті не повторювалося протягом останніх 15 років. Тобто, користувачі часто задають питання, які раніше нікого не цікавили. Тому, щоб бізнес розвивався достатніми темпами, необхідно використовувати індивідуальний підхід до кожної людини і його вимогам. Наприклад, компанія KPMG зазначає, що персоналізована упаковка вважається одним з головних драйверів для будь-якого бренду.  
lena
Флексографією називають особливу технологію, при якій форми виготовляються зі спеціальних гнучких матеріалів. Це дозволяє друкувати зображення на будь-якій поверхні, в тому числі і нерівній (поліетилен, фольга, самоклейка, картон, етикетка, папір, тканина) за допомогою маловязких флексографічних фарб. Головними перевагами такого методу можна назвати:   Висока точність і якість - можна легко поєднувати велику кількість колірних відтінків, відтворювати дрібні елементи з максимальною деталізацією (якщо використовуються надійні апарати); Відбитки відрізняються низькою собівартістю, так як витрата барвистих речовин невелика; Використовуються високопродуктивні друкарські машинки, тому весь процес не займає багато часу; Широкий асортимент запечатуваних видів упаковки.  
lena
В кінці минулого року у Верховній Раді прийняли документ, який стосується всіх, без перебільшення, жителів країни: Закон "Про інформацію для споживачів харчових продуктів". Його головна мета - упорядкувати та удосконалити правила маркування харчових продуктів і ліків згідно з європейськими стандартами.   Деякі норми вже вступили в силу, інші будуть застосовані трохи пізніше (не пізніше шести місяців після публікації). Але з прилавків магазинів і вітрин аптек поки що не зникнуть старі вироби (їх реалізація дозволена протягом 3 років).
lena
Доповненою реальністю називається особливий спосіб впровадження, додавання в звичне життя різних віртуальних предметів, які будуть сприйматися як елементи справжнього. Якщо контент буде створено досить якісно, ​​у людини може навіть практично стертися існуюча грань між штучно створюваними об'єктами і реальними речами. Для переміщення штучно створених предметів у реальність використовуються різноманітні гаджети і спеціальне програмне забезпечення:   Планшет; Смартфон або інші пристрої з AR функцією; "Розумні окуляри".
lena
Сучасний флексодрук - одна з найбільш динамічно розвиваючихся галузей в індустрії поліграфії. За останні роки виробництво різноманітної тари зросло швидше, ніж населення нашої планети. Дана тенденція не обходить стороною Україну.   Сьогодні флексодрукарський ринок в нашій країні розвивається стабільно. Цьому сприяють багато факторів: ведення зовнішньої торгівлі, використання вдосконалених технологій, висока виробнича активність основних споживачів продукції. Використовується флексодрук при створенні процесу пакування для фармацевтичних, хімічних, харчових підприємств. Останнім часом проявляється підвищена активність в цій сфері. З'являються все нові компанії, які пропонують свої послуги. Перераховані вище фактори впливають на стабілізацію ціни і якості виробів.  
Ви можете замовити продукцію компанії «Sticker» натиснувши цю кнопку
sticker.com.ua@ukr.net - Флексодрук (друк в рулонах, великі тиражі)
vob.print@gmail.com - Послуги цифрового друку (друк в аркушах, дрібні тиражі)
Україна, м.Київ
(097)789-87-87 - Флексодрук (друк в рулонах, великі тиражі)
(067)361-78-47 - Послуги цифрового друку (друк в аркушах, дрібні тиражі)