Лакування, конгрев, трафаретне нанесення фарби або тиснення фольгою - всі ці методи спрямовані на те, щоб потенційний покупець не зміг пройти повз. Щоб самоклеючі етикетки НЕ відклеювалися від високої вологості, перепаду температур і хімічних або механічних впливів, їх виготовляють з поліетилену і поліпропілену. Такі практичні матеріали будуть триматися на флаконі і в спа-салоні, і у ванній кімнаті, і в гарячій сауні.
Етикетки на косметичний товар, як правило, виготовляються з використанням яскравих кольорів. Це обумовлюється тим, що будь-яка фірма прагне випустити в продаж максимально привабливий і оригінальний продукт. І етикетка - це своєрідне рішення для виробника, щоб залучити якомога більше клієнтів. Сучасні технології допоможуть втілити в життя будь-яку дизайнерську фантазію.
Крім функції привертання уваги етикетка допомагає вирішити завдання ідентифікації та обліку товару. Завдяки ідентифікації продукт легко інвентаризується, тому що немає необхідності шукати найменування або серійний номер в паперовій базі даних. Сучасне маркування товарів, наприклад, використання штрих-коду і артикулу, формує ефективну систему контролю і значно знижує відсоток магазинних крадіжок.
Таким чином, застосування етикетки дозволяє вирішити такі завдання:
- оформленням виділити свій товар з товарів конкуруючих фірм;
- надати товару яскравий зовнішній вигляд, який легко закарбується в пам’яті споживача;
- маркуванням захистити товар від підробки;
- прискорити пошук потрібного товару під час інвентаризації;
- оперативно вести облік товару.
рім цього, етикетка містить інформацію про склад, про термін придатності виробу, інструкцію із застосування деяких товарів, а також допомагає виробникам і продавцям відстежувати продукт. Вона може бути пластиковою або паперовою, литою або самоклейкою, стандартного або розширеного формату, з ефектом відсутності етикетки або інших оригінальних дизайнів (крила метелика, книжечка), багаторазового використання. Іноді вся необхідна інформація не вміщується на етикетці, в таких випадках виробник вдається до друку двосторонніх або подвійних етикеток.
Якщо споживач зауважив виріб і взяв його в руки, ймовірність того, що він його купить, становить 80 відсотків.
Доброго дня . Цікавитьдрук етикеток для косметики , напишіть принцип вашого друку , вартість , та параметри дизайну для друку . Дякую