Залежно від стратегії, виробленої маркетинговим відділом компанії, проводиться друк тієї чи іншої наклейки. Але варто розуміти - існують якісь правила і стандарти, що стосуються зовнішнього вигляду даної продукції. Завдяки їм забезпечується гармонійна взаємодія прав споживачів, інтересів бізнесу і свобод творчих людей.
Сучасне покоління є так званими дітьми мілленіаламі, які вважають за краще користуватися різними соціальними мережами і не просто слідувати новітнім трендам, але також всіляко змінювати їх, формувати своє бачення того, що модно.
Згідно з останніми даними гіганта Google близько 15% всіх пошукових запитів в інтернеті не повторювалося протягом останніх 15 років. Тобто, користувачі часто задають питання, які раніше нікого не цікавили. Тому, щоб бізнес розвивався достатніми темпами, необхідно використовувати індивідуальний підхід до кожної людини і його вимогам. Наприклад, компанія KPMG зазначає, що персоналізована упаковка вважається одним з головних драйверів для будь-якого бренду.
Флексографією називають особливу технологію, при якій форми виготовляються зі спеціальних гнучких матеріалів. Це дозволяє друкувати зображення на будь-якій поверхні, в тому числі і нерівній (поліетилен, фольга, самоклейка, картон, етикетка, папір, тканина) за допомогою маловязких флексографічних фарб. Головними перевагами такого методу можна назвати:
Висока точність і якість - можна легко поєднувати велику кількість колірних відтінків, відтворювати дрібні елементи з максимальною деталізацією (якщо використовуються надійні апарати);
Відбитки відрізняються низькою собівартістю, так як витрата барвистих речовин невелика;
Використовуються високопродуктивні друкарські машинки, тому весь процес не займає багато часу;
Широкий асортимент запечатуваних видів упаковки.